Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 czerwca 2014

23 marzec 2014 - Pilica - Mysiakowiec - Ulaski Stamirowskie - 36km

A więc mam! Mam swój pierwszy kajak. Pojechałem po niego do samych Suwałk. Nic specjalnego wśród szerokiej gamy kajaków, a jednak cieszy. To Wigrek. Nazwa się jednak nie przyjmuje i na ForumWodnym.pl  zostaje ochrzczony ,,Ubotem". Spieszyłem się z jego zakupem aby zdążyć właśnie na ten spływ.

https://lh6.googleusercontent.com/-maUmuDAYLoI/Uy9fO3OQkGI/AAAAAAAAMRs/m6hLSHdM-Ts/w913-h685-no/DSCF2650.JPG
Fot. ElTech

Wrażenia z pływania U76.....Pierwsze...około 10 km. rzeki - dramat.....gibałem się jak małpa na lianie. Założył bym się o wszystkie pieniądze że się wywalę i to nie raz! Byłem strasznie spięty........Nie mogłem się rozluźnić. Zbawienne okazały się rady Prusa i dodawanie otuchy przez Iwonkę. Serdecznie Wam obojgu dziękuję. Prus mi wytłumaczył że nie każde bujnięcie kajaka oznacza wywrotkę. Zadziałało....na psychikę.....to jest kajak i ma się bujać na boki. Proste. Później poprosiłem o wzięcie mnie pod skrzydełka....czyli z jednej strony kanu, z drugiej vista, a ja w środeczku. Przytrzymując się eskorty pobujałem się na boki w kajaczku i to mi bardzo pomogło. Faktycznie, nie tak od razu jest on skory do przewrotki. I od tego momentu było coraz lepiej. Wrócił uśmiech na moją zielono - żółtą dotychczas twarz :lol:

 Dzięki temu uśmiechniętemu osobnikowi zacząłem się jako tako poruszać Ubotem:

 Obrazek
Fot. ElTech

 Czuję na sobie wzrok Iwonki i Mariusza, ale spojrzenie na nich skutkuje natychmiastowym bujaniem....tęskniłem w tym momencie za Vistą :)

Obrazek
Fot. ElTech
 Chwilka przerwy na rozprostowanie kości i szybciutką przekąskę.

Obrazek
Fot. ElTech

 Z upływem czasu i przepłyniętych kilometrów czułem się w kajaku coraz swobodniej.

 Obrazek
Fot. ElTech

 Obrazekl
Fot. ElTech

Spływ Pilica jest spływem relaksacyjnym i towarzyskim. Spokojnie można podziwiać przyrodę, cieszyć się aktywnością na świeżym powietrzu i miło spędzać czas w dobrym towarzystwie. Po dotarciu do Portu Ulaski nie można było nie oblać mojego nowego nabytku wobec czego czekał na nas szampan 0%  :)

 Obrazek
 Fot. ElTech

i grill

 Obrazek
Fot. ElTech

Skład:
Iwonka i Mariusz + Norek
Prus
Ted
ElTech
Mlody_ElTech
Czołg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz