Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 czerwca 2014

19 czerwiec - Pilica - Białobrzegi - Warka - 30 km.

W dn. 19.06.2014 popełniłem - (jak mawia Ropuch) spływik z Białobrzeg do Warki. Dystans wyniósł lekko ponad 30 km. . Pogoda była w miarę dobra. Raczej słonecznie, ale czasem na dłużej słonko zasłaniały chmury i powiewał silny wiaterek jak to bardzo często bywa prosto w twarz. Jeden podmuch zrzucił mi nawet z głowy mój kapelusik i byłem pewien, że go stracę bo nim zawróciłem poszedł pod wodę lecz za chwilę prąd podniósł go do góry i odzyskałem nakrycie głowy. Od Białobrzeg ruszyłem bardzo powoli robiąc zdjęcia  mostu w Białobrzegach i krajobrazu.

DSC_0521 (Kopiowanie).jpg

DSC_0523 (Kopiowanie).jpg

DSC_0526 (Kopiowanie).jpg

DSC_0528 (Kopiowanie).jpg
Woda nie niosła już tak mocno jak ostatnim razem. Stan rzeki wyraźnie się obniżył i pokazało się sporo płycizn.
DSC_0530 (Kopiowanie).jpg

DSC_0531 (Kopiowanie).jpg


Mniej więcej w połowie trasy postanowiłem zrobić przerwę na małym piaszczystym brzegu

DSC_0534 (Kopiowanie).jpg

i
DSC_0535 (Kopiowanie).jpg
DSC_0535 (Kopiowanie).jpg (184.93 KiB) Nie przeglądane


posilić się jajecznicą z kiełbaską ;)

DSC_0536 (Kopiowanie).jpg


Następnie doszedłem do wniosku że zaznaczę swoją obecność w tym miejscu 8-)

DSC_0537 (Kopiowanie).jpg


Na Pilicy było strasznie ciasno, jednak dzięki radom Ropucha byłem w stanie wyprzedzić zgrupowania kajaków i dopiero po ich ominięciu płynąć spokojnie rozkoszując się ładnym dniem, aż do napotkania następnej grupy.

DSC_0539 (Kopiowanie).jpg


Po dopłynięciu do Warki...

DSC_0541 (Kopiowanie).jpg


czekała na mnie rodzinka z grillem która postanowiła pomachać rączkami społeczności Forum Wodnego.pl ;)

DSC_0542 (Kopiowanie).jpg


Dodam, że wśród tych chaszczy odnalazł mnie Qbowy który wraz z rodzinką postanowił odpocząć w Warce. Pozdrawiam Kuba ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz