Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 listopada 2015

4.09.2015 - Pilica - Warka - Mniszew - 16 km.

W październiku krucho u mnie z czasem, ale grzech było nie znaleźć jednego dnia by popływać z siostrą. Siostra przyleciała zza oceanu, a więc miałem dodatkową motywację, by pokazać jej piękno przyrody z perspektywy rzeki. Wybór mógł być tylko jeden. Pilica. Najbliżej, najłatwiej i bardzo pięknie. Wybrałem spokojny odcinek z Warki do Mniszewa. 





Oddaję w kasi ręce C14, sam dosiadam Canyona i spokojnie ruszamy z Warki. 




 Pogoda jak na zamówienie. Październikowe słońce przygrzewało, jeszcze dużo zieleni i tylko gdzie nie gdzie pojawiające się oznaki jesieni. Poziom wody jak na lekarstwo, ale w sumie daje się płynąć bez większych kłopotów. Szukam nurtu i tylko raz lekko wchodzimy w łachę. Było płytko po całej szerokości rzeki.





Kasia dobrze radzi sobie w kajaku. Nie muszę jej cały czas mieć na oku.



 Płyniemy relakasacyjnie, bez pośpiechu.






Na tym odcinku Pilicy jest miejsce gdzie za każdym razem widuję łabędzie. Bardzo chciałem, żeby i tym razem tam były. Jednak przez dłuższą chwilę ich nie widzę.
Na mniej więcej wysokości miejscowości Pilica robimy sobie krótką przerwę na kanapkę, a kolejną przy piaszczystej plaży - 5 km. przed metą.






Po paru minutach ruszamy dalej i ...!
Są! Nie zawiodły mnie!


 Cała rodzinka!


Świetnie, że nie uciekły i dały się sfotografować.

Ostatnie kilkanaście minut spływu i naszym oczom ukazuje się most w Mniszewie za którym kończymy naszą wycieczkę.




Dziękuję Kasiu za wspaniale spędzony dzień i mam nadzieję, że powtórzymy spływ przy następnej Twojej wizycie.

6 komentarzy:

  1. Chyba siedziałem na tej samej plaży na Pilicy ;p Świat jest mały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niecałe 5 km. od mostu w Mniszewie. Za każdym razem tam sobie przystaję :)

      Usuń
  2. Haha, jak znalazles smieci to nie nasze, zawsze sprzatamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten nawyk. Nie zostawiam po sobie syfu.

      Usuń
  3. Takie postawy trzeba promować.

    OdpowiedzUsuń
  4. 29 year-old Staff Accountant III Elise Tear, hailing from Leduc enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Whittling. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Ferrari 400 Superamerica. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń